dimarts, 3 de maig del 2011

EXTREURE L'AUDIO DE YOUTUBE

S'apropa final de curs i amb ell, els festivals a les escoles. El professorat preparem l'ocasió amb ganes i il·lusió, però sovint ens trobem amb dificultats per obtenir una música determinada. Si localitzem un vídeo al youtube on sona la cançó que volem, podem obtenir un arxiu de .mp3 amb l'audio. Aquest arxiu, un cop guardat al nostre ordinador, el podem gravar en un CD o en un pen i utilitzar-lo a qualsevol equip de música. 
L'Anna, una companys de l'escola, em va passar aquest enllaç on extreure l'audio dels vídeos és ben senzill. Només cal anar seguint els passos.
Foto: Flickrcc

4 comentaris:

David ha dit...

Hola Noemi,

Des de Girona t'escric per donar-te les gràcies. Feia uns dies que em plantejava com descarregar-me cançons concretes que m'agradaven sense haver-me de baixar tot el disc o haver de recòrrer a l'Emule o altres gestors que no m'agraden i amb aquest post he trobat la solució. Ara podré fer footing amb els arxius MP3 que més m'agraden.

Noemí Fernández Selva ha dit...

M'alegro, David! Salutacions des del Maresme!

ariadna ha dit...

Hola Noemí!
Aquests recursos sempre van genial. Hi ha una altra web que es diu: listentoyoutube que també és senzilla i et deixa descarregar l'audio. Sempre va bé tenir un parell de recursos per si un falla!!!!
Ariadna Solana

Noemí Fernández Selva ha dit...

Gràcies, Ariadna! Tens tota la raó: millors dos que un. Un petonàs gran, compi!